Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zbyt duże zużycie danych przez lokalizatory GPS

2024-07-24

Jak rozpoznać i rozwiązać problem ze zbyt wysokim zużyciem danych przez urządzenia NaviCompact

Zauważyłeś niezwykle wysokie zużycie danych przez Twoje urządzenie NaviCompact? Nasze ostatnie analizy wykazały, że niektóre urządzenia mogą zużywać znacznie więcej danych niż przewidywana norma 5-8 MB miesięcznie, sięgając nawet ponad 20 MB. Przyczyną takiego stanu rzeczy często jest błędne podłączenie urządzeń. Oto co musisz wiedzieć, aby zaradzić tej sytuacji.

Rozpoznanie problemu

Niezwykle wysokie zużycie danych przez urządzenia NaviCompact może być sygnałem błędnego podłączenia. Typowym objawem jest zauważalna na mapie nieproporcjonalna liczba oznaczeń parkingów, co wynika z tego, że urządzenie nie potrafi rozróżnić, czy pojazd jest w ruchu, czy zaparkowany. Jeśli zauważasz, że jeden dzień aktywności Twojego pojazdu na mapie prezentuje się jako niezliczona ilość parkingów, najprawdopodobniej mamy do czynienia z problemem po stronie podłączenia.

Skutki błędnego podłączenia

Błędne podłączenie urządzeń NaviCompact nie tylko wprowadza zamieszanie w interpretacji danych z pojazdu, ale również prowadzi do zbyt wysokiego zużycia danych. To może generować dodatkowe koszty i frustrację zarówno dla użytkowników, jak i dla zarządzających flotą pojazdów.

W przypadku podejrzenia błędnego podłączenia zalecamy następujące kroki:

  1. Weryfikacja podłączenia: sprawdź, czy urządzenie NaviCompact zostało prawidłowo zainstalowane zgodnie z instrukcją. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym serwisem.
  2. Kontakt z Obsługą Klienta: jeśli problem pozostaje nierozwiązany, nasza obsługa klienta jest do Twojej dyspozycji. Możemy przeanalizować sytuację i zaproponować najefektywniejsze rozwiązanie.
  3. Regularna weryfikacja zużycia danych: zalecamy regularne monitorowanie zużycia danych przez Twoje urządzenia, aby szybko wykrywać i reagować na wszelkie anomalie.

 

Działania zapobiegawcze 

  1. Regularne przeglądy: wprowadzamy kwartalną weryfikację zużycia kart SIM przez nasz serwis, aby na wczesnym etapie wykrywać i informować o potencjalnych problemach z podłączeniem.
  2. Edukacja i wsparcie:
    Przez naszą Bazę Wiedzy i wsparcie klienta oferujemy pomocne zasoby, które ułatwią prawidłowe podłączenie i eksploatację urządzeń NaviCompact.  
Pokaż więcej wpisów z Lipiec 2024
pixel